Pages

Tuesday, October 21, 2008

aku tak tahu....................................

terlalu byk air mata telah aku rembeskan ke bumi hari ini...
sehingga awan mendung bersama2 menurunkan rintik jernihnya.....
sehinggakan aku melepaskan byk peluang yang ada di depan mata aku....
aku sedih bila aku cuba luahkan masalah aku pada dia...
dia amik mudah je....
yg paling mengguris hati aku ialah bila dia pikir sume masalah boleh selesai dengan duit.....
Aku rase pelik sgt...
aku tak nafikan bahawasanya duit itu penting......
tapi,susah sangat ke nak luangkan masa instead of bg duit?????
Aku bukan nak duit,
tapi tolongla...
bukan byk pon yg ak mintak...
just a piece of time to hangout and sempat tok aku cerita tentang hidup aku yg serabut dan kacau bilau neh....
Duit tak menjamin ape2.......
jgn dia regret bila aku dah takde nanti.............

No comments: