Pages

Tuesday, October 21, 2008

aku dah tak de lagi!!!!!

"tak akan ada sesiapa yg tak akan meninggalkan sesiapa"
x der siapa pon yg kekal di dunia ni.Bila tibe mase nye dia akan pergi meninggalkan segala yg dia ada didunia ini.
Apabila tibe mase aku nanti aku berharap agar dpt aku pelihara iman yg ada didada..
aku jugak berharap agar:

1. kemaafan yg ku mohon terutama pada kedua ibu bapa aku,rakan2 seperjuangan dan semua yg mengenali aku

2. makan minum aku selama aku hidup nie harap dihalalkan

3. memori aku dgn sahabat2 aku akan terus segar dlm ingatan diorg.

4. aku berharap agar org yg aku cintai dpt mencintai org yg mencintainya seperti mana aku mencintai dia

5. Aku berharap sahabat2 aku dapat memegang segulung diploma dan wat abg2 dan kakak2 aku, harap dapat merangkul ijazah dgn jayanya.

6. aku harap agar sahabat aku ini mengenali erti cinta itu sebenarnya.

7. aku juga berharap sahabatku itu terus abah dgn dugaan yg maha esa

8. ak berharap lg agar tuhan pelihara sahabat2 aku dari bahaya dan pemudahkan urusan mereka didunia..........

No comments: